Mästarnas mästare




Snart ska jag bänka mig framför soffan och se finalen i mästarnas mästare. Mest för att se Louise Karlsson som jag håller på.

Louise Karlsson är min nya idol! Hon har imponerat på mig. En cool jäkla muskulös brud med kämparvilja som de senaste veckorna visat killarna vars skåpet ska stå. Louise har bla. svenskt rekord i antal SM-guld vid samma tävling, 9 SM guld. Hon har tagit världsrekord, vunnit VM guld och innehar en jäkla massa EM guld och andra valörer. Cool brud helt enkelt. och snygg. Sen är det lite extra mysigt att hennes idrottsgren är simning, eftersom jag också tävlat i simning. Jag och Louise har till och med tävlat i samma kortbanebassäng i Stavanger, Norge. (dock inte samtidigt) Åh Jag hejar på bruden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0